Jacek Bochenek nie żyje

Tym razem przykra wiadomość. W nocy z niedzieli na poniedziałek zmarł Jacek Bochenek, dyrektor grupy sportowej Deloitte. W notce PAP przedstawiony jest jako dziennikarz, którym był przez większość zawodowego życia, ale ja zapamiętam go jako jednego z najlepszych w Polsce specjalistów od marketingu sportowego.

jacek-bochenek21

Poznaliśmy się na jednej z konferencji, podczas której zgromadzeni specjaliści odpowiadający za sponsoring w dużych firmach jak Orlen czy Lotos byli pod wrażeniem jego wiedzy i umiejętności praktycznego spojrzenia na strategię sponsoringową.

Potem długo rozmawialiśmy, gdy pisałem artykuł od budowie lojalności kibiców piłkarskich . Kilka dni temu pisałem do niego maila prosząc o rozmowę w związku z pisanym kolejnym artykułem o marketingu sportowym. Zaskoczył mnie brak odpowiedzi – zwykle odpisywał niemal natychmiast. Dopiero od jego asystentki w Deloitte dowiedziałem się, że jest na dwutygodniowym zwolnieniu lekarskim. Pomyślałem, że odezwę się jak wróci…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Marketing sportowy i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.