Publicis przejmuje Ciszewski PR – koniec pewnego etapu

Czyli wiadomość dnia w branży. Dla właściciela Jerzego Ciszewskiego, którego niedawno poznałem osobiście przy okazji wywiadu (ukaże się  wkrótce w „Marketingu przy Kawie”) to wielki sukces. Choć zabawne, że gdy sam zainteresowany poinformował o tym na Facebooku to większość gratulowała, ale na przykład Maciej Tesławski nie był pewny czy to sukces czy nie, a ktoś inny żałował samej marki. Sukces tym bardziej że Publicis to przecież jeden z największych na świecie holdingów marketingowych w skład której wchodzą takie agencje jak Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Fallon Worldwide czy domy mediowe ZenithOptimedia i Starcom.

Wydarzenie jest tym bardziej istotne, że zamyka jakiś okres nie tylko w historii Ciszewski PR, ale także polskiej branży marketingowej. Na rynku marketingu sportowego trzech największych graczy, którzy kontrolują zdecydowaną większość rynku czyli Havas, Sportfive i Ciszewski Marketing Sportowy (od teraz należący do Publicis) to firmy zagraniczne. Sam Jerzy Ciszewski będzie teraz szefem MSLGroup Poland, jest przedstawicielem grupy pionierów komunikacji marketingowej, którzy rozpoczynali karierę na początku lat 90. Do tej grupy zalicza się także Piotr Czarnowski z First PR czy Marek Janicki który na początku 2010 roku przestał być szefem polskiego McCann World Group.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Marketing sportowy, Public Relations i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Publicis przejmuje Ciszewski PR – koniec pewnego etapu

  1. Pan Ciszewski to marka sama w sobie, pozostaje życzyć powodzenia na nowej drodze życia, pod innym szyldem;)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.