Szapołowska, Kupicha, Włodarczyk mówią o „Fakcie”

Nowa kampania reklamowa „Faktu” to mocno mnie zaskoczyła. Aktorka Grażyna Szapołowska, Piotr Kupicha z zespołu Feel, lekkoatletka Monika Pyrek, bokser Krzysztof „Diablo” Włodarczyk wyrażają opinię o gazecie znanej z tego że równo „jedzie” po gwiazdach. W 2008 roku „Fakt” przepraszał Edytę Górniak za „zgubienie” w tytule informacji słowa  „pływać”, przez co brzmiała ona „Edyta Górniak lubi „na pieska” ”  🙂

Celem kampanii było chyba pokazanie że gazetę czytają ludzie, których nigdy byśmy o to nie posądzali jak choćby Grażyna Szapołowska, do niedawna aktorka Teatru Narodowego.

Akcja jest adaptacją niemieckiej kampanii reklamowej tabloidu „Bild”, bliźniaczego tytułu należącego do tego samego wydawcy co „Fakt” czyli Ringier Axel Springer.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Kampanie reklamowe, Media i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

0 odpowiedzi na „Szapołowska, Kupicha, Włodarczyk mówią o „Fakcie”

  1. mrozek pisze:

    Czy ktoś zwrócił uwagę, że w bilbordowej części tej kampanii plakaty „Faktu” głoszą, że rzeczone gwiazdy wyraziły swoją opinię nieodpłatnie. Ja jestem głęboko przekonany, że to nie prawda. Czy ktoś coś wie na ten temat? Jeśli to kłamstwo, to można by „Fakt” pociągnąć do odpowiedzialności za wprowadzanie opinii publicznej w błąd. Co zresztą czyni permanentnie…

  2. Kuba pisze:

    @Mrozek, też wydawało mi się to dziwne. Twórcy kampanii z którymi rozmawiałem niedawno zaręczają, że gwiazdy nie otrzymały wynagrodzenia. W zamian za występ gazeta zobowiązała się do wpłacenia określonej sumy na wskazany przez każdego z celebrytów cel charytatywny.

  3. Epso pisze:

    W dzisiejszych czasach za odpowiednią sumkę można mieć prawie każdego, więc mnie wcale nie dziwi, że ludzie Ci zdecydowali się wystąpić w reklamie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.