W poszukiwaniu straconego czasu

Internauci zmasakrowali ocenami najnowszy spot promocyjny Krakowa z udziałem sportowych mistrzów: tenisistki Agnieszki Radwańskiej, rajdowca Michała Kościuszko i wielokrotnej mistrzyni Polski w skokach spadochronowych Bogny Bieleckiej.

Spot faktycznie nie powala, ale ok, niech już będzie – problem jest inny. Umowy z Radwańską czy Kościuszką podpisano prawie rok temu (nikt nie ma wątpliwości, że to dobry ruch) .  Spot powinien być gotowy niedługo po tym jak w mediach pojawiła się informacja o umowie, gdy fakt był w miarę świeży. Tymczasem przez kilka miesięcy nie działo się prawie nic. Ograniczono się do naszywki na stroju tenisistki czy obrandowania samochodu.

Tłumaczono, że współpraca została zawarta na dłuższy okres – bardzo dobrze, ale ważne też jest przebicie się z informacją o współpracy ze sportowcem do mediów. Kontrakt trwa , po jakimś czasie pojawiają się nowe newsy, kolejne miasta robią swoje kampanie, celebryci zostają twarzami marek miejsc czy produktów.

Podobne znaczenie ma prowadzenie działań promocyjnych w odpowiednim czasie przed Euro 2012. Wszyscy powtarzają, że mistrzostwa wypromują Polskę i poszczególne miasta. Tak, ale tylko wtedy gdy podejmiemy intensywne działania promocyjne przed imprezą. Po jej zakończeniu, media i turyści zainteresują się eventami i wydarzeniami które czekają w kolejce , choćby olimpiadą w Londynie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Marketing polityczny i miejsc i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.