Nadchodzi era T-Mobile

Pozostając w temacie telefonii komórkowej. Wreszcie – mogłaby powiedzieć branża reklamowa po decyzji, że markę Era zastąpi T-Mobile . O sprawie mówi się od kilku lat, pierwotnie miało to nastąpić wiosną 2007 roku, ale wszystko opóźnił spór własnościowy. Dla branży marketingowej to świetna wiadomość. Rebranding wymaga kosztownej kampanii reklamowej w mediach, zmiany wystroju punktów sprzedaży, ulotek. Pięć lat temu zastąpienie Idei globalną marką Orange kosztowało PTK Centertel około 100 mln zł, a wydatki na reklamę w mediach wzrosły bardziej niż u konkurentów. Opłaciło się bo nowa marka, wcześniej przegrywająca z Erą i Plusem, przeprowadzając dużą kampanię reklamową i korzystając z wizerunku marki globalne zdobyła pozycję lidera.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zarządzanie marką i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.